RSS Flöde

Spetsiga döskallar på armarna… 

Postat den

Min syster drog iväg mig till GKs i Morjärv i lördags, om ni inte vet så är det FN butik i Norrland med bland annat tyger till bra priser. De hade massor av fina tyger till bra priser, jag fick hejda mig lite, lite väl bra 😛 hade bara bastyger och sedan tidigare planerade tyger i påsen med mig hem… 

Bland annat köpte jag några prickiga tyger, grå och petrol, och spetstyg med döskallar. Jag var sugen på att sy en till tröja med ärmar i spets nämligen.  Efter att ha vilat upp mig igår satte jag idag saxen i de tygerna. Riktigt nöjd med resultatet 

Ignorera min lustiga min, jag försöker se glad o inte deppig o sur ut 😛

  

»

Kommentera

