RSS Flöde

Television klänning

Postat den

Efter att jag klippt ut ett par leggings i det underbara television- tyget från Tyglycka, så lyckades jag pussla ihop till en klänning av det också. Nu har jag en liten liten snutt kvar som ska pusslas ihop till en mössa.
Jag har kombinerat två mönster, mitt favoritkjolmönster och ett raglantröjamönster som jag gillar.

2015/01/img_0093.jpg

2015/01/img_0095.jpg
Svårt att fota mig själv i spegeln, men blev nöjd med den. Satte spets i fållen också

Ett svar »

Kommentera

