RSS Flöde

Tygpåse a’la plastkasse.

Postat den

Vad sägs om att bära snyggt samtidigt som man sparar pengar och milön? Bär då i snygga tygpåsar a´la plastkasse! Såg en uträkning i sytokargruppen på FB:

Om man köper en plastkasse om dagen blir det 500kr på ett år. För att bära hem varor du köpt och dessutom med reklam för butiken. Känns som en riktigt bra idé att sy själv!

Tja och som storhandlande barnfamilj så kan det nog tom bli mer än så! Vad är då 100 kr för en riktigt snygg tygpåse?

Det här är min första, men ska leta i mina gömmor efter mer tyg (hoppas jag har mer med dalahästarna) så jag kan sy en hel hög! Däremot valde jag ett lite svårsytt tyg till min första tygpåse, det är från en vaxad duk, så det var lite motsträvigt, men fint blev det!

tygpåse

Kommentera

