RSS Flöde

Dalahästmössor

Postat den

20131125-120200.jpg

Har sytt klart några dalahästmössor idag. Ena fick väldigt stor dalahäst, glömde förminska broderiet… Och en mössa har ”lurv”foder, tror jag är jätteskönt. Överlag är de nog lite varmare då de är sydda i velour i en fin brun/svart färg. Sista biten jag hade kvar.
Hade tänkt sy två till, men broderiet tar lång tid så jag avvaktar med det.

»

  1. Camilla Andersson

    Hej! Tycker denna dalahäst mössa är jättefin och undrar vad du tar för en sån? Jag vill gärna ha en mössa som man kan dra ner över öronen och den här modellen såg lite kort ut. Kan du göra en längre?
    MVH Camilla

    Svara
  2. Camilla Andersson

    Förlåt! Jag glömde bort detta, men jag har mätt mitt huvud nu och det är 55cm. Jag hoppas att det fortfarande är möjligt att beställa en mössa. MVH Camilla

    Svara

Kommentera

