RSS Flöde

Hemma är där… kudde

Postat den

Visst är det roligt med ordspråk, och ännu roligare med de som har en modern, lite rolig twist. Vad sägs om det här som jag stygnsatt och broderat på kudde:

hemmaärdär Broderiet har jag styngsatt i Embird, i delprogrammet Cross- Stitch, jag gillar korsstygnsbroderier, så jag unnade mig själv att öka på mitt program med det. Broderat på min brodersymaskin. (Pfaff creative 2.0)

 

Dessa kuddfodral syr jag upp och säljer efter beställning.

Har ni nära till ikea (vilket jag inte har) så har de innerkuddar för endast 7 kr.

Annars så finns det aningens större innerkuddar hos Jysk för 20 kr styck. Blir lite mer yta runt broderiet kvar då.  (priset är +frakt, men den blir billig)

Ange vid beställning vilken storlek som önskas.

Beställ på min mail:

ellamadeit@live.se

Ett svar »

  1. Reblogga detta på BokBild and commented:

    Bloggtorka… syr under tiden… återkommer, har en tokbra bok som jag bara måste blogga om, i bästa fall måste jag läsa om den lite… 😉

    Svara

Kommentera

