RSS Flöde

Linnetunika med broderi

Postat den

Sonen skulle på kalas idag, ja, han är där nu. Och eftersom jag inte har haft möjlighet att köpa present frågade jag han vad hon gillar för något. Tydligen Hello Kitty och svart. Så idag satte jag mig och styngsatte en bild på Hello Kitty och letade fram tyg, svart kändes för mörkt till sommarplagg, så jag tog ett grått med moln på, lite mer lagom tyckte jag. Justerade linnemönstret jag ritat till sonen och förlängde så långt tyget räckte och gjorde den lite vidare. Provade den på sonen och den satt bra på han  – vad jag hann se, den åkte snabbt av efter att han konstaterat att den var bra och att hon skulle gilla den…

hellokittylinne

Kommentera

