RSS Flöde

Vinsttyger! Från znok

Postat den

Fick idag hem ett härligt paket med så fina tyger från znok, och för att göra detbännu bättre: jag fick dom som vinst i tävlingen Pias påhitt i grupperna sytokar på Facebook.
Jag har gått förbi dom flera gånger nu ikväll och bara myst över vad fina dom är.
🙂

20130514-205545.jpg
Sonen -6 år – blev avundsjuk för att jag fick paket, men jag sa att det är nog något i till dig med. Jag öppnade paketet och han:jaha? Vilket?
-men vikingarna.
– nja… Till hösten, nu vill jag ha blommorna!

Kommentera

