RSS Flöde

Vuxentröja med grrrr….

Postat den

Jag hade sådan tur att jag fick langat två toppenfina tyger från symässan. Strömming ska sluta med tyger så jag var rädd att gå miste om dessa två måstetyger. Jag tror jag har visat båda här nör jag fick hem dom. Nu har jag sytt en tröja med 3/4-ärm, det är så lagom 🙂 man får längre användningsperiod för tröjorna då. Mellan tygerna har jag satt svart trossresår för att få en snygg övergång.
Stl 38/42! Haha helt enligt mina mått, och extra lång och längre bak – den stora fördelen med att ha hemsytt, det blir som JAG vill!
Nu sitter jag och grubblar på nästa projekt, jag vet att jag vill ha ett linne i lejonen iaf.

20130315-093730.jpg

Kommentera

