RSS Flöde

Nya snyggkort på mina tröjor :D

Postat den

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag har min kära syster och jag haft roligt och haft fotostudio hemma 🙂 På köpet fick jag bättre kort att visa på mina nya tröjor.

– Men jag blev lite irriterad sen då jag ser att jag glömt att klippa bort ett overlocktrådkedja som sticker fram i halsringningen på lejontröjan, nåja, den ska klippas bort!
DSC06836 DSC06837 DSC06841 DSC06844 DSC06850 DSC06871 DSC06872 DSC06878 DSC06888 DSC06933 DSC06934

Kommentera

