RSS Flöde

En liten kjol

Postat den

20130310-144410.jpg

Sydde en liten kjol med applikationer på, de satt jag och stygnsatte igår kväll när det var melodifestivalen – jag orkar inte bara se det, måste ha något att göra under tiden.
Tanken var att bokstäverna skulle se lite spridda ut så lilltjejjan får leta och känna igen bokstäverna i sitt namn. Jag är inte 100% nöjd med placeringen av I, men tycker ändå att den blev ok 🙂

Egentligen borde jag passa på och göra alla bokstäverna med det typsnittet så jag har (nu är jag kommer ihåg alla inställningar och så) men det tar ju ett tag, å andra sidan får jag öva på embird då.

Ett svar »

  1. Otroligt sött tyg!

    Svara

Kommentera

