RSS Flöde

Ribb tröja till mig

Postat den

Sydde just klart den här tröjan i tjock, fin ribb från a&h kantad med trossresår från Bibbis textil

jag vill ha mina tröjor långa, de som finns i affären känns ofta lite för korta, särskilt i ryggen. Den här gjorde jag aningens längre bak, ändrade även mönstret lite och tog bort lite vid halsringningen – det är så obekvämt när det sitter åt i halsen.

Sonen kom och beställde en likadan, ska bli! Men först kanske jag syr en till i grönt till mig…

image

Kommentera

