RSS Flöde

Sjukstuga…. Shoppar lite under tiden…

Postat den

Ni vet hur det är, på jullovet är det alltid någon som blir sjuk, varför bryta traditioner? Haft en släng av magsjuka här – men verkar tack och lov vara över nu, kom fort, försvann fort! – , så jag ber om ursäkt för försenade svar, ska titta igenom och besvara under helgen.

Har lite enfärgade tyger hemma just nu (av den enkla anledningen att dom inte är lika roliga att beställa 😉 men nu med brodermaskin är det faktiskt lite roligare, då jag vet hur jag själv kan piffa upp dom…) så jag satte mig just att beställa från Jofotex, deras ekologiska trikå har en härlig kvalitet. Tyvärr var svart slut – som jag mest var ute efter… – men blev en liten beställning ändå, skyller på att de har fraktfritt fram till nyår…

Tog lite av varje så det blev några fina, ekologiska! tyger som kommer hem:

(Hoppas dom får hem svart snart! La in ett meddelande att om svart inkommer snart vill jag gärna ha med det i min betsällning)

Kommentera

