RSS Flöde

Mellandagsrea! = Tygrea! :D

Postat den

Vad var det någon i sygruppen på fb skrev? Halva priset är nästan gratis och då bara måste man köpa….

Sagt och gjort… 😉 Lite reashopping har det blivit – och jag har inte ens behövt köra in till stan och trängas med en massa folk… – först tre tyger från znokdesign, Skyar som jag tidigare sytt i, t-shirt och sommarmössa till mig själv, kunde inte låta blir att beställa mer då det var så billigt… Sedan blev det lite medaljonger i grönt – har de röda och tycker de är så fina, och jag gillar ju grönt – med lite matchande ränder….

1093-3-pippimacaw 1084-3-017

 

 

 

 

 

 

 

Och lite vit Bambuvelur från Strömmingdesign, längtar efter det, kommer bli något mysigt till mig, tänkte först en klänning men jag tror det ska bli en lång kofta med volanger och broderier istället, lite Odd Molly-stuk på den hade jag tänkt mig 🙂 men beställde lite extra så jag hoppas det räcker till några riktigt mysiga mössor eller muddbyxor i barnstorlek… Hmmm… jag borde kanske ha beställt ännu mer…?

Kommentera

