RSS Flöde

Not so Odd. Just Plain Me – velourklänning

Postat den

Jag skulle sy massor i helgen, och har en del måsten jag måste ta itu med, men jag valde att första ”ladda batterierna” lite med lite underbar egosömnad! 🙂 Sydde den här klänningen idag, i koksgrå velour med broderi på kjolen och text på ärmen.

 

Modellen är rolig att sy, så jag syr gärna upp av den. (pris ca 650 kr beroende på detaljer)

»

  1. Jätte fin! Fint med brodyren.

    Svara
  2. Å så fin, tänkte sy något liknande till mig men klippte ut hela plagget med strechen på fel hål, så nu får det ligga på is lite…

    Svara
  3. Så fin den blev! Tur att du hittade en tråd som passade. Jag valde svart snedslå till slut så nu är jag på upploppet.

    Svara
  4. Du gör underbara klänningar, jag tipsade din blogg till en kollega hon älskar plysch klänningar!!

    Svara
  5. Brodyren är ju verkligen pricken över i:et! Ger klänningen lite attityd. Fint!

    Svara

Kommentera

