RSS Flöde

Fågelmedaljonger och stjärnor

Postat den

Sydde idag klart det här fina setet, byxorna sydde jag igår, och på förmiddagen idag före jobbet hann jag börja med tröjan och sydde klart den nu ikväll.

Setet är i storlek 122, ser lite stort ut, men de växer så det knakar, förra året hade min pojke 116. Det här är en beställning, men jag planerar redan att sy ett till likadant – eller nästan likdant – till min pojke, jag tycker det blev väldigt fint.

»

  1. Vad roligt att se kill-kläder i lite ”tjejiga” färger. Är så sugen på att köpa de gröna fågel medaljongerna till mina grabbar, men ekonomin sätter stopp just nu.

    Svara
  2. Superfin kombo! Gillar verkligen det röda och turkosa ihop!

    Svara

Kommentera

