RSS Flöde

Fototryck på jersey! LOVE! it!

Postat den

Jag måste bara visa det här otroliga tyget med fototryck, jag blev helt kär direkt! Jag som älskar molo-kläderna, wow wow wow ❤ kommer bli galet snygga tröjor med ärmar i stjärnor tex och kantband i snygg färg. Skynda beställ tröja i detta otroliga tyg. 😀

»

  1. Hej! Supersnyggt! Jag brukar sy själv. Var kan man köpa dessa fototryck tyger på nätet?

    Svara
  2. Tack, jag hittade dem. Dock vill jag inte shoppa med Visa-kort på nätet så jag hoppas att någon finsk firma också har dem snart.

    Svara

Kommentera

