RSS Flöde

Cykelsadelskydd

Postat den

image

Cykelsadelskydd som jag sytt idag, isolerande mellanlägg så rumpan slipper bli iskall av kall sadel. Blir ingen livebild just nu, då jag har huvudvärk och ingen större lust att gå ut i ösregnet. Hittade inte igen det tyg jag hade tänkt sy den av, så det blev det här tyget som egentligen är en stor provbit från möbeltyger. Jag fick en säck av min svägerska då dom hade fått för mycket tyg till hennes jobb. 🙂 tur för mig. Fin glans i tyget men lite trist så jag piffade upp det med ett broderi från urbanthreads. Men jag tror det kommer passa fint på min beiga  cykel 🙂

Kommentera

