RSS Flöde

Dark red riding hood gör invigning….

Postat den

Jag har nyligen fått hem en NY symaskin, och idag har jag äntligen möjlighet att sitta ordentligt med den, har varit sjuk under veckan.

Det är en Pfaff creative 2.0 med brodermodul, så nu kan jag brodera! Lite farligt däremot att leta broderier, finns hur mycket fint som helst. På mössan har jag broderat Red Riding hood från Urbanthreads , dom har mycket som jag gillar.

Det kommer snart gå att beställa broderade mössor, jag ska försöka lägga ut förhandsvisning av de mönster jag har i nuläget. Bland annat angry birds finns 🙂

Kommentera

