RSS Flöde

Nya tyger på väg hem!

Postat den

Sålde nyligen lite tyger, som visserligen är jättefina men som jag tyckte var lite för barnsliga, då min yngsta är fem år. Eftersom znok har fått in superfina tyger, som hurra! Har lite mer vuxensnyggt mönster, passade jag på att beställa lite ego-tyger som ska bli fina linnen, toppar och tunikor. Ja. Tänkt tygerna ska räcka till mössor eller så också…

Det här tyget var mitt första val och det som fick mig att bestämma mig för att beställa, designat av Johanna Ahlard.

20120624-143630.jpg
Och:

20120624-144225.jpg
Jag beställde även stars and stripes i bambufleece, jag är lite rädd för att jag kommer att ångra att jag inte köpte mer, det är slutsålt nu…. För….
Dagen efter att jag beställt startade znok sin sommarrea, så…då ville jag ju ha dom tyger som nästan hamnat i korgen dagen före, nu på rea var det inget att tveka om. Tur att znok är så tillmötesgående – till skillnad från vissa andra, övriga tygshoppare vet nog vilka jag menar…- svarade direkt på min fråga att det bara var att beställa mer så skickar hon i samma paket som resten…. Så då blev det även:

20120624-144430.jpg

20120624-144646.jpg

Ett svar »

  1. Vilka fina tyger! Älskar verkligen penséetygerna från Znok, men det har inte blivit av att jag köpt dem.. Nu kanske, när det är rea! 🙂

    Svara

Kommentera

