RSS Flöde

Sew along kan ge en Train along!

Postat den

Jag håller på och syr en börs genom Karinottilias Sew along, många har sytt klart sina redan, men jag har hamnat efter lite. Hade tänkt sitta och sy idag när 5åringen är på dagis, men då ska jag iväg och flänga….  Men den blir nog snart klar bara jag får sätta mig ner med den 🙂

Men vet ni att Sew along kan ge ideén att starta en Train along?

Det är Susanne som har dragit igång en train along i sin blogg och på facebook, verkligen ett superbra intiativ. Jag gjorde testet i söndags, och igår var det knäböj som gällde, idag har jag plankat. 😀 Ska även försöka mig på den extra utmaningen för veckan, med att gå/springa/gå/springa, i 20 minuter.  Även om vi har hunnit börja med Train along är det inte för sent att hoppa på tåget! kom igen! 😀

»

  1. Reblogged this on BokBild and commented:

    Via mitt sömnadsintresse har jag börjat vara med i en sew along grupp, de har hunnit sy några projekt redan, men nu är första jag är med på, håller på och syr en börs! Nu har det även startats en Train along, mycket bra intiativ för oss soffpotatisar(?) som kanske hellre väljer att krypa ner i soffan med den där jättebra boken som är så spännande…

    Svara
  2. Jätteroligt att du vill vara med!! Kör hårt 🙂

    Svara

Kommentera

