RSS Flöde

Birds of norway

Postat den

Blev lockad in på Etsy av någon 🙂 antagligen från någon av sygrupperna på facebook.  Har blivit lite shopping där, men har bra många mer objekt som ligger i min etsy-önskelista. Men nu blev jag sugen på att slutligen köpa något av det, så för några dagar sen så klickade jag hem 2 yards av Birds of norway av Michael Miller. Ja, hade första bara tänkt en, men med dyr frakt från usa kändes det lika bra att köpa två på en gång, och när jag googlade på tyget och såg vad mycket vackert som finns uppsytt i tyget kände jag att jag nog står ut med att ha en ordentlig bit hemma av det. Nu måste jag bara bestämma mig för ett fint accenttyg till, hade först tänkt ta något billigare tyg som foder etc, men som min syster så klokt sa:  ” det kommer du ångra sen, gör helt bra på insidan också”. så, jag funderar mellan randigt eller prickigt foder.

Så, det här prickiga, Ta dot Moss:

eller cha cha stripe, watermelon:

Ett svar »

  1. jag tror att det grönprickiga blir snyggt som foder till. Men nu blir jag sugen på detta tyg. du har visat det så många gånger så jag börja rbli fast

    Svara

Kommentera

