RSS Flöde

Börs-sömnad

Postat den

Karinottilia har haft ett par sew-alonger som jag har varit sugen att vara med på, tyvärr har det inte passat då (men dom finns kvar i bloggen så jag kanske är med i efterskott sen  så att säga). Sew alongen som just har startat är att sy en börs. 🙂 Det ska jag vara med på! Eller ärligt, jag blev så ivrig att jag faktiskt klickade hem ett mönster från etsy som jag har redan har provat sy, det mönstret gillar jag, blev en praktiskt börs som rymmer mycket (måste skaffa lite mer pengar att stoppa i den bara, hehe) men det var roligt att sy och jag vill prova fler modeller, så jag har letat fram lite tyg i mina gömmor och hunnit göra första delen av börs sew alongen. 🙂  Hade ju faktiskt några bitar vävt tyg kvar sen jag sydde bärselar och mei tais när lilleman (som inte är så liten längre) var bebis.

 

 

 

 

 

 

Sew along plånbok del 1

Kommentera

