RSS Flöde

Vad jag skulle göra med 7625 kr om jag var TVUNGEN att spendera dem på något inom den nisch jag bloggar i

Postat den

I går svarade jag på en väldigt (FÖR!) inspirerande fråga från Annika på min bokblogg 

Kikade in hos Annika för att följa upp bokbloggsjerkan, och hittade följande superintressanta inlägg:

Vad jag skulle göra med 7625 kr om jag var TVUNGEN att spendera dem på något inom den nisch jag bloggar i.

Åh vilken rolig fråga!  Särskilt som jag helt håller med Annika i att:

pengarJag erkänner! Jag tänker ofta på pengar vilket främst beror på att jag inte har särskilt mycket av den varan, men också på att jag inte kan låta bli att drömma om
vad jag skulle köpa om jag plötsligt en dag vaknade upp och var rik.

Efter som sömnad också är ett stort intresse så fick jag lust att svara på den här också, utifrån sömnasintresset 🙂 Fast här går pengar åt fortare, ett klick så är de mesta borta…

  • MItt första val, som jag har suktat efter ett bra tag nu är en Pfaff ambition 1.5 för 6756 kr ELLER en Janome coverpro, önskar mig båda, så får välja.
  • Sedan går resten av pengar åt till tyg! få se… knappt 900 kr kvar, det tar slut FORT, blir en tur till Kameleont design och Znokdesign för ett par meter tyg, 4 meter ungefär räcker det till… tyg är INTE billigt…

Ett svar »

  1. Om jag fick så där mycket pengar skulle jag oxå köpa en ny symaskin…. Kanske en vanlig fast bra begagnad och en coverpro men jag har ingen plats att ställa nya maskiner! Jag har inte mycket plats för tyg heller! Väntar hem 6 meter tyg just nu och vart ska jag lägga dem? tack för din kommentar på min blogg! 🙂

    Svara

Kommentera

