RSS Flöde

Nya tyger

Postat den

Har fått hem lite nya tyger:

 

Det här är vad jag fik i mitt hemliga paket från Liandlo, ganska så nöjd ändå, katterna älskar jag och har funderat på att köpa tidigare, astronauterna är jättefina ”irl”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och nu inför våren har jag gått igenom min garderob och insett att jag har väldigt ont om kortärmade toppar och linnen – var så redan förra sommaren, köpte några på HM, men… det är ingen vidare kvalitet på dom så dom duger inte för en sommar till – så jag slog till och beställde hem ”skyar” från Znok som jag har varit sugen på ett bra tag.

 och en liten bit brun- vit randigt att matcha med.  Jag har även räknat ut att tygbiten bör räcka till ett par mössor också, jag är helt säker på att mössa i skyar kommer att bli supersnyggt! – Så passa på och boka en mössa innan hela tygbiten är slut!

 

Kommentera

