RSS Flöde

Nya tyger på väg…

Postat den

Beställde just ett hemligt tygpaket från Liandlo, så spännande! jag hoppas det är bra tyger. Sist jag beställde blev jag nöjd, förutom att jag redan hade dom några av tygerna, minimal risk för det nu då det var så länge sedan jag beställde tyg.

Jag har även beställt ett häftigt tyg med vikinga/asa-gudtryck från tygsamlarna på facebook, som tom min 14åring vill ha något sytt i 😀

Jag måste komma ihåg att lägga in bilder på det jag har sytt, har sytt en väldigt fin tröja till 5åringen i det gröna fordonstyget. Ska komma ihåg det nu när den är ren igen 🙂

Projekt jag håller på med nu: syr en kortärmad topp åt mig själv, har ”kris” med kortärmat i min garderob. Nästa planerade till mig är att få till ett bra koftmönster för tunn kofta.

Kommentera

