RSS Flöde

Smurfband som ska bli napphållare, nyckelband och vanthållare.

Postat den

När jag kom hem från jobbet idag låg det ett litet paket från Taiwan på köksbordet. Det var min beställning från MrsBao med smurfband, börsbågar o lite annat smått o gott.  Av banden har jag tänkt sy napphållare, vanthållare och nyckelband, jag får se hur långt det räcker, har inte så lång bit av bandet. Sedan var det med börsbågar så jag kan sy lite söta börsar, tror jag ska sy i det röda hjärttyget jag har, blev så söta näsduksfodral av det.

Bland posten låg även en rek-avi, jag undrar om det är ett till paket från asien med smurfar, kan det vara mitt gula smurftyg? Jag tror minsann att 4-åringen ska få sig en smurfkofta då.

Kommentera

