RSS Flöde

Skyltsöndag/julmarknad.

Postat den

Stod på skyltsöndag/julmarknad i Skelleftehamn idag, ingen snö, men tomte fanns det där iaf. Tack alla som tittade förbi, kikade, köpte eller visade intresse. Det går bra att beställa, hör av er med önskemål. Titta i tidigare inlägg för att se vad jag har sytt tidigare, jag kommer även att lägga ut färdigsydda plagg i mån av tid.  (har inte hunnit lägga in bilder på de tyger jag har, hör av er med önskemål om färger så ska jag se vad jag har hemma eller har möjlighet att beställa hem)

Trots att det inte var snö, så hann jag bli rejält kall innan vi kom hem – men jag är väldigt frysen av mig- så väl hemma njöt vi av lite varm choklad och en vilostund i soffan. Då hittade jag några nya mönster jag funderar på att köpa hem, finns det intresse av sydda tofflor?

Vuxen:

 

Kimono shoes

 

Kommentera

