RSS Flöde

Reflexmössor kommer snart

Postat den

Jag har länge haft en idé om att göra reflexapplikationer på mössor. Nu har jag tack vare en snäll facebookkompis en bit reflextyg på väg hem till mig. Vill ni ha en fin reflexmössa och synas ordentligt så kan ni förhandsboka en. Jag kommer även sy upp några och ha med mig till skyltsöndag i Skelleftehamn den 4e december.

Jag har även klippt ut flera muddbyxor i både velour och interlock, och två stycken ”onepiece” i stl 116/122 som jag kommer att ta med mig. Plus lite annat smått och gott. 🙂 Är det någon särskild storlek och färg ni är sugna på, hör av er så ordnar jag det om jag har möjlighet.

Kommentera

