RSS Flöde

One Piece Tyrannosaurus – helmysigt!

Postat den

Har äntligen sytt klart Joels One Piece, det var inte helt utan problem min symaskin (hushålls, inte overlocken) bråkade en del med mig, vilket slutade med att jag bestämde mig för att spara ihop till en ny snarast.  Mönstret har jag ritat själv, så är lite av en testOP det här, men jag ville ändå göra den jag hade i huvudet med en Tyrannousaurus på. Jag har redan nästa i huvudet, eller snarare, 2 till funderar jag på, en i velour, och en till likadan fast med dinosaurien på andra benet. (råkade klippa ut en spegelvänd tyrannousaurus också…)

Den här i är stl 116/122.

Jag tycker one piece här riktiga hemmamysa kläder, så jag funderar på att kala den ”helmysigt”, någon som har något bättre förslag får gärna kommentera.

Sydd i tjock, härlig sweatshirt från mjuka tyger, fodret är det härliga Jurassic designat av Johanna Ahlard. Slutsålt och kommer inte att tryckas upp mer.

En lite ovillig modell visar upp den, men det var viktigt att Tyrannosaurusen skulle synas!

PS! Det går att beställa en egen, med eller utan applikation.

Priser stl  92 upp till 104 -550 enkel, 650 med applikation.

stl 110 till 158 – 650 enkel, 750 med applikation

Maila ellamadeit [at] live.se

»

  1. I Love it and I bet he does too! Thanks for sharing!

    Svara
  2. Vilken underbar! Dinosen är ju sjukt snygg!

    Svara

Kommentera

