RSS Flöde

Pippi på mössor…

Postat den

Jag sålde på barnloppis i går (trevligt men jobbigt) och hade med mig några mössor som jag sytt upp. De bruna med rosa fåglar  – som jag gjorde i sista minuten framför idol på fredagskväll – var mest populära och sålde slut. Fick även en beställning på en mössa i det tyget. Och, efter att ha städat hela dagen – syrummet fick sig också en rejäl omgång och jag tog in ett utebord att ställa symaskinerna på, så nu har jag bättre med plats och slipper flytta på maskinerna hela tiden – ska jag nu plocka fram dom rosa fåglarna och börja med den mössan.

Ska lägga ut bilder sen på tyger som passar för mössor.

Kommentera

