RSS Flöde

Postat den

Hade syhelg med en vän för ett tag sedan, jätteroligt även om vi inte fick SÅ mycket gjort, hon hade migrän och jag var genomförkyld. Men fick sytt lite grann iaf. En tröja till mig efter Ottobre Creative Workshops, den blev fin och skön men alldeles för stor så jag ska rita om mönstret efter mig. Till 4-åringen sydde jag en jurassictröja, en mössa till (vad mössorna är roliga att sy!) och ett par fina velourmuddisar som inte fastnat på bild än. Jurassictröjan måste jag sy om för sysmaskinen bråkade med mig – eller det är vad jag skyller på, kan vara att jag var förkyld o trött när jag sydde det sista också…. det är halsringingen som ska göras om…

Kommentera

